Zmiana strategii?

Wskaźniki obecności, wpływu i efektywności od 01.02.2017 do 30.04.2017

Źródło grafiki: cmdp.pl, CC BY-ND 3.0 PL

Marzec za nami, warto więc w kilku słowach podsumować miesiąc. Ciekawie przedstawia się wskaźnik efektywności. O ile PSL (1,52) jak zwykle odjeżdża swojej politycznej konkurencji, o tyle ciekawe ruchy widać na kolejnych miejscach. Nasze wyniki wskazują, iż partia Kukiz’15 wydaje się modyfikować swoją strategię komunikacji (powoli wychodzi poza media niszowe/o małym zasięgu na rzecz mediów o większym zasięgu) i w marcu to Kukiz’15 może się poszczycić drugim w kolejności wskaźnikiem efektywności = 1,37 (dla porównania styczeń 1,18 i luty 1,11). W kolejnym wpisie podzielimy się z Wami spostrzeżeniem z lutego, gdyż zauważyliśmy, iż wskaźnik efektywności jednej z partii politycznych przeskoczył wiecznego lidera PSL i osiągnął 1,61. Czy to tylko ‘wypadek przy pracy’, czy też zaczynają się ciekawe ruchy przygotowujące nas do wyborów samorządowych (trochę szybko)? Jeśli chcielibyście sprawdzić, o jakiej partii myślimy, to zajrzyjcie do zakładki Wskaźniki.